(doi:10.46793/LIPAR77)
САДРЖАЈ
Студије
- [11-32] Бранка Л. Миленковић, Сања Р. Јосифовић-Елезовић, РЕТРОСПЕКТИВНИ ОГЛЕД ЈЕЗИЧКИХ ВЕШТИНА У НАСТАВИ СТРАНОГ ЈЕЗИКА И СТАТУС ВЕШТИНЕ ПИСАЊА (DOI:10.46793/LIPAR77.011M)
- [33-46] Гордана И. Залад, „СВЕДОЧЕЊЕ ГОЛООТОЧКЕ ЗАТВОРЕНИЦЕ СМИЉЕ ФИЛИПЧЕВ И УТИЦАЈ КОМУНИСТИЧКЕ ИДЕОЛОГИЈЕ НА ЖИВОТ И СТРАДАЊЕ ЈЕДНЕ ПОРОДИЦЕ” (DOI:10.46793/LIPAR77.033Z)
- [47-75] Маја М. Андријевић, (РЕ)КОНЦЕПТУАЛИЗАЦИЈА ПОЈМА АУТЕНТИЧНОСТИ У САВРЕМЕНОЈ НАСТАВИ СТРАНИХ ЈЕЗИКА (DOI:10.46793/LIPAR77.047A)
- [77-97] Марија Н. Вујовић, ГРЕШКЕ У УПОТРЕБИ ОДРЕЂЕНОГ ЧЛАНА ИЗАЗВАНЕ НЕГАТИВНИМ ТРАНСФЕРОМ ТОКОМ УЧЕЊА ТИПОЛОШКИ СЛИЧНИХ ЈЕЗИКА (СЛУЧАЈ ИТАЛИЈАНСКОГ КАО Л2 И ШПАНСКОГ КАО Л3 ИЗ ПЕРСПЕКТИВЕ СРБОФОНИХ ГОВОРНИКА) (DOI:10.46793/LIPAR77.077V)
- [99-121] Сања Рафаиловић, ПОПУЛАРНА КУЛТУРА И ФОРМАЦИЈЕ ДРУШТВЕНОГ ПОВЕЗИВАЊА ДРАМСКИХ ЛИКОВА ХАРОЛДА ПИНТЕРА (DOI:10.46793/LIPAR77.099R)
- [123-148] Ivana S. Jovanović Nikolić, SUBVERZIVNA ULOGA MUZIKE U PROCESU REKONSTRUKCIJE IDENTITETA U ROMANU LJUBAV TONI MORISON (DOI:10.46793/LIPAR77.123JN)
Чланци
- [151-161] Бранка У. Тодоровић, ОБЛИЦИ ПОБУНЕ У САМОКОВЛИЈИНОЈ И АНДРИЋЕВОЈ ПРОЗИ (DOI:10.46793/LIPAR77.151T)
- [163-171] Драгана Ж. Мирчић Панић, ИСТОРИЈА ЈЕЗИЧКОГ ТЕСТИРАЊА (DOI:10.46793/LIPAR77.163MP)
- [173-188] Jелена Р. Вилотијевић, КИБЕР-ПРОСТОР И КИБЕР-СУБЈЕКТИВИТЕТ: СЛУЧАЈ НЕУРОМАНТ (DOI:10.46793/LIPAR77.173V)
- [189-202] Марија Ж. Ненадић, У ПОТРАЗИ ЗА НАУЧНИМ РЕВОЛУЦИЈАМА: СЕМИОТИЧКИ, ИНФЕРЕНЦИЈАЛНИ И КОГНИТИВНО-ИНФЕРЕНЦИЈАЛНИ МОДЕЛ КОМУНИКАЦИЈЕ (DOI:10.46793/LIPAR77.189N)
- [203-211] Милица Г. Перић, СЛИКА МЕДИТЕРАНА У СРПСКОЈ КЊИЖЕВНОСТИ: ВЕНЕЦИЈА ВЛАДИМИРА ПИШТАЛА (DOI:10.46793/LIPAR77.203P)
- [213-232] Младен Г. Милосављевић, КАКО САМОСТАЛНО УЧИТИ ЈЕЗИК ПОСРЕДСТВОМ ИНТЕРНЕТ РЕСУРСА: ТЕОРИЈСКИ И ПРАКТИЧНИ АСПЕКТИ (DOI:10.46793/LIPAR77.213M)
- [233-241] Никола Пеулић, ПЕЛИКАН КАО ИСТОРИЈСКА РЕФЕРЕНЦА ЧАРЛСА I У РОМАНУ О ЛОНДОНУ МИЛОША ЦРЊАНСКОГ (DOI:10.46793/LIPAR77.233P)
- [243-256] Верка Г. Карић, PERSONAE DRAMATIS У ДРАМИ ЈЕРМА ФЕДЕРИКА ГАРСИЈА ЛОРКЕ (DOI:10.46793/LIPAR77.243K)
- [257-270] Теодора С. Илић, АНАЛИЗА ДРАМЕ МУВЕ ЖАНА ПОЛА САРТРА ПРЕМА МИТОЛОШКО-РИТУАЛНОЈ КРИТИЦИ (DOI:10.46793/LIPAR77.257I)
- [271-280] Жарко Б. Вељковић, МОЖЕ ЛИ СЕ РЕЋИ У БОЉШОМ ТЕАТРУ? (DOI:10.46793/LIPAR77.271V)
Прикази
- [283-288] Марко М. Милошевић, О РАНОЈ ИСТОРИЈИ СРПСКОГ ЈЕЗИКА (DOI:10.46793/LIPAR77.283M)
- [289-297] Арсеније М. Сретковић, ЛИНГВИСТИКА И СТИЛИСТИКА МЕДИОЛОШКИХ РОДОВА И ВРСТА (DOI:10.46793/LIPAR77.289S)
- [299-302] Данко Камчевски, ПРОКЛЕТИЈЕ ДЕЈАНА ОГЊАНОВИЋА: РОМАН О ТАЈНИМ И ОПАСНИМ СТАЗАМА (DOI:10.46793/LIPAR77.299K)
- [303-306] Катарина Лазић, ПАТРИЈАРХАТ И ИНЦЕСТ У КЊИЖЕВНОСТИ (DOI:10.46793/LIPAR77.303L)
- [307-312] Милош Д. Михаиловић, КЉУЧ И КРИПТА (DOI:10.46793/LIPAR77.307M)
Хронике
ЦЕО БРОЈ